به اولين باري که از يک محصول خاص استفاده کرديد، فکر کنيد. مثلا موبايل‌تان را در نظر بگيريد. اولين باري که آن را در دست گرفتيد يادتان هست؟ وزنش چقدر بود؟ راحت در دست‌تان جا مي‌شد؟ استفاده از آن آسان بود يا فرايندهاي پيچيده‌اي داشت؟ موقع بازي داغ مي‌شد؟ چندبار هنگ کرد؟ مجموع تجربياتي که در هنگام استفاده از موبايل براي‌تان پيش آمد باعث مي‌شود تصميم بگيريد دفعه بعد از آن برند خريد کنيد يا نکنيد. با اين توضيح مشخص شد اهميت تجربه کاربري يا UX چيست .


ادامه مطلب.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پایگاه بسیج شهید بدری پاپ موزیک 97 یا Steve کلینیک جدید دندانپزشکی تهران تحقیق یاب shakhsi آرامن